neděle 12. ledna 2014

VÁNOČNÍ...anebo spíš POVÁNOČNÍ?

Přeji Vám hezké nedělní odpoledne.
*
Konečně jsem se dostala zase na blog, abych vložila pár příspěvků. Minulý týden mě skolila angína, sice jsem chodila do práce, ale nálada na tvoření a blogování nebyla. Ačkoli se necítím ještě zcela fit, chtěla jsem se s Vámi podělit o pár fotografií z mé vánoční výzdoby.
Ano, hodně nápadů čerpám s Vaších blogů, za což děkuji (a doufám, že se nezlobíte, pač si myslím, že i to je cílem Vaších blogů, vnuknout lidem nové nápady), protože bez nich bych nikdy nepodlehla vášni tohoto stylu bydlení, tvoření a života a neexistoval by tento můj blog.


















































A nakonec by Vám ještě chtěla ukázat věnec, který jsem udělala pro tátu, aby to "tam" měl také trošku vánoční. Už to byly druhé Vánoce bez něj.



*
Hezké odpoledne. Reny®


Žádné komentáře:

Okomentovat