neděle 22. února 2015

Dnes jsou to přesně 2 roky...

... co jsem si přivezla domu moji lásku, čivavku Lauru.
Je moje všechno, s ní je můj život veselejší.


Pes nás opravdu miluje, 
někdy nad očekávání, přes míru, 
více, než si zasloužíme, 
a určitě více, než milujeme sami sebe. 
Žádný pes nikdy o lásce nelže.


Bůh nám dal opravdového přítele v podobě psa
protože věděl, že takového člověka mezi lidmi nikdy nenajdeme.


Za peníze si můžeš koupit docela dobrého psa
ale nekoupíš si zavrtění jeho ocasu.


Pes je jediné stvoření na světě, 
které vás miluje víc než sebe. 
(Josh Billings)


Jenom ti, kdož neměli nikdy psa
nemohou pochopit, 
oč by byl život bez psů chudší.


Lásku, jakou umí projevit pes
vám žádný člověk dát nedokáže.

Můj domov je tam, kde je moje čivava.

Reny

Žádné komentáře:

Okomentovat