středa 13. července 2016

A když dělám radost druhým...

nesmím zapomenout ani na sebe.

A tak jsem si objednala u jedné místní šikovné paní tuto nádhernou Andělku. Jsem z ní unešena. Už má své místo a hezky na mně dohlíží. 

Andělka je velmi precizně ušitá, jde vidět, že je paní šije s láskou.

A ještě pár andělských citátů...



„Každý jsme anděl s jedním křídlem… Abychom vzlétli, musíme se obejmout.“ 
(Luciano De Crescenzo)




„Přátelé jsou jako andělé, kteří tě zdvihnou, když naše křídla zapomenou létat.“
(Autor neznámý)



„Moudré je milovat anděly a vycházet s čerty.“
(Miguel Ángel Asturias)


„Někdy se anděl na nás hněvá, anděla máme každý svého a naděje má z buku křídla a srdce z dřeva lipového.“
(Jan Skácel)


„Možná někdo nemá tvář anděla, ale za to může mít tvář přítele"
(Autor neznámý) 


„Buď zemi andělem, ona ti bude rájem.“
(Neznámý autor)


„Anděl je pro mne ten, kdo chodí pěšky, i když by mohl létat.“
(Pavel Kosorin)




„Láska bez úcty nemůže dojít daleko, ani vzlétnout vysoko. Je to jednokřídlý anděl.“
(Alexandre Starší Dumas)



„Zeptal jsem se anděla, jestli mi Tě v noci ohlídá a on odešel, po chvilce se vrátil a řekl mi: 

„Anděl nemůže hlídat anděla.““
(Autor neznámý)




Žádné komentáře:

Okomentovat