středa 7. září 2016

Moje životní dílo...

15. srpna jsem se stala tetou, bratrovi a jeho přítelkyni se narodila holčička Natálka.

Nastalo dilema, co pořídit miminku a mamince k narození. 
Nejsem moc zastáncem finančních dárků, jelikož je mi jasné, že by byly použity na "provozní náklady" a ne na něco pro miminko. 
Bylo mi řečeno, že nemají přebalovací tašku ke kočárku. Prolezla jsem plno eshopů, no jak jsem viděla ty ceny - když chcete obyčejnou bez kapsiček, tak kolem 1.000,-, když chcete už "vymakanější", tak se ceny pohybují kolem 2.500,- i výše - no tak jsem se rozhodla pokusit se nějakou ušít sama. Já, pořád skoro začátečník v šití :-). 

Sehnala jsem tedy materiál a pustila se do toho. Šila jsem ji 14 dnů. 
Sama si ji navrhla (podle toho, co si maminka přála v tašce nosit) a vyladila postup. 
Nikdy jsem nic tak složitého nešila. Několikrát jsem i párala. No představte si ty nervy. Snědla jsem u toho celkem asi 4 čokolády :-). 
Ale dokončila jsem ji. 
Není dokonalá, ale mě se líbí, líbí se i mamince Natálky, vleze tam vše jak má a navíc i vypadá dobře. 
Je ušita z nepromokavé kočárkoviny, vevnitř z bavlny. Je vyztužena. Vevnitř má kapsičky na míru - na láhve, plenky, ubrousky i oblečení, z venku kapsičky na očkovací průkaz a na věci pro maminku (klíče, mobil atd.). Má separační kapsu na podložky. A má i karabinku na pouzdro s dudlíky. Uf....no má snad všechno co přebalovací taška mít.

 Jsem spokojená, ušila jsem své největší životní dílo. Tak se jdu pochlubit :-).














2 komentáře:

  1. Velmi hezké, účelné a dobře vypracované.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že od té doby uplynulo hodně času a z miminka je školák ☺. Musím pochválit tu tašku, je to podařené dílko a fakt pěkná a účelná. Renatko, proč už blog nepokračuje???

    OdpovědětVymazat