neděle 13. dubna 2014

Duben - ještě tam budem...

Přeji krásnou, i když studenou a deštivou neděli.
*
Počasí na houby (i když zatím nerostou), zima, nedá se pomalu jít ven se psem, natož si třeba vypít kávičku na zahradě nebo zasadit konečně kytky, které jsem si minulý víkend koupila v domnění, že už bude jen teplo. Konkrétně dnes je počasí akorát tak na zachumlaní do postele. No jo, ne nadarmo se říká:
*
"Březen - za kamna vlezem, duben - ještě tam budem, máj - pudem v háj"
*
Tak jsem si řekla, že je čas na další příspěvek.

No a co jsem uplynulé 2 týdny dělala? 

Minulý víkend bylo krásně, tak jsem v sobotu dopoledne vyrazila s mámou do Karviné, na zahrádku ke kolegyni z práce, která mi darovala 2 krásné staré konvičky - bílou porcelánovou a modrou smaltovou a také 3 poličky ve venkovském stylu (ty nafotím později). Dostala jsem i kytičku narcisů (hned jsem si dala do modré konvičky a do té bílé jsem si pořídila mé oblíbené tulipány, tentokrát ve tmavě červené). 






Cestou zpátky jsme šly nasbírat pár kamenů na zahradní skalku.

Nakonec jsme se stavily do OBI, abychom popřemýšlely o fontánce, která se nám líbila, a chtěly jsme ji na zahradu. Prodavačka nás upozornila, že mají poslední kus, tak bylo rozhodnuto a fontána putovala do nákupního vozíku. Provizorně už je postavená, ale ještě je to třeba doladit (osadit kytkami).


V neděli jsem si udělala zdravé domácí müsli. Poslední dobou jsem pekla jen muffiny a chtělo to už změnu. Mám ráda moučníky či pamlsky, které jsou zdravé, zasytí a jejich příprava je jednoduchá a zabere pár minut.


No a to je vše. Jak si to tak zpětně čtu, moc jsem toho nestihla, ale za to jsem toho stihla hodně v práci, a to se také cení.
*
Mějte se krásně a příjemný zbytek uplakané neděle. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat