pondělí 31. března 2014

Slib dodržen...

Krásné pondělí všem.
*
Tak jsem dodržela slib, a jsem tu zas. Jak jste strávily slunečnou neděli? 


Náš plánovaný nedělní výlet se nakonec nekonal, protože jsem v sobotu, asi po 5 letech, vyrazila do společnosti, a mé tělo, když na podobné akce není zvyklé, včera trošku stávkovalo a bylo líné se někam drásat do kopců. Takže jsem to pojala jako odpočinkovou neděli, dodělala pár restů, připravila si v klidu jídlo do práce, upekla další várku zdravých muffinů (tentokrát s malinami), vyžehlila a ještě si udělala suprovní večeři.


Taky jsem dodělala svou první slečnu Zajícovou, a je úžasná, normálně mám chuť se k ní přitulit, jako by to byla moje první hračka. No řekněte, na to, že jsem rok zpátky neuměla šicí stroj ani ovládat. Tihle zajícové se mi hodně líbí, dalo zabrat, než jsem někde na netu vyhrabala vůbec střih, ale střihy na oblečky zatím nikde nenalézám, takže šiji od oka, je to takový hokus pokus. Šatičky vyšly až na podruhé. Dnes vyrazím pro další látky, chci si ušít ještě aspoň jednoho.



A tyhle parádní slepičky jsem dostala od kolegyně z práce, kdysi si je koupila a už je nechtěla. Hned musely být moje.


Přeji Vám krásný zbytek dne a příjemný pracovní týden. Reny®

1 komentář:

  1. Jé, krásně se slečna zajícová vyhřívá na sluníčku:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat