čtvrtek 6. března 2014

Vyrobeno s láskou ...

Hezké čtvrteční odpoledne.
*
Konečně jsem se dostala zase na blog, protože to mám v poslední době nějaké hektické. Pořád nemám na nic čas. Nemám dnes ani připraven žádný text, který bych zde publikovala.

Přesto bych Vám chtěla ukázat pár střípků posledních dní.

Počasí už skoro jarní, takže zlatý déšť se chystá k rozkvětu. Dá se říct, že na poslední chvíli, se mi podařilo uloupit ještě pár nerozkvetlých větviček, které mi pěkně vykvetly až ve váze. Větvičky jsem si ozdobila dvěma dřevěnými ptáčky po babičce.


Ve středu jsem si koupila tohoto úžasného zajíce. Vím, že je na zajíce ještě čas, ale už jsem v krámě na něj koukala minulý týden, a tak se mi líbí, že musel být můj. Co kdyby si ho do Velikonoc koupil někdo jiný.




Rozkvetl mi i další z hyacintů. Ty barvy jsou úžasné. Je škoda, že hyacint kvete tak krátkou chvíli.


O víkendu jsem ušila další husopytlík - na zakázku pro kolegyni z práce. Přála si ho pro svou maminku, v béžových odstínech s drobným motivem hráškově zelené. Takový skoro jarní.



Kolegyni se moc líbil, tak uvidíme, co na něj řekne její maminka. Zatím se mi povedl ze všech nejvíc. 

No a to je pro dnešek vše. Blíží se víkend, tak si ho užijte jak se patří a hezky si odpočiňte. Doufám že bude hezky, a já budu moc lítat venku s Laurou jako minulou sobotu.




*
Přeji Vám pěkný zbytek dne. Reny®




Žádné komentáře:

Okomentovat