pondělí 24. února 2014

První výročí ...

Hezký pondělní večer všem.
*
Dnes jsem zaslechla ve zprávách úžasnou informaci - zima skončila, jupiii! Miluji jaro, takže to je pro mě víc než dobrá zpráva. 

V týdnu jsem si dala do vázy pár větviček zlatého deště, už mi hezky rozkvetly a navodily příjemnou barvitou atmosféru.



Pozvolna mě začíná přecházet i ten můj zimní splín, tak jsem se zase vrhla o víkendu do tvoření. Nejprve jsem si domalovala polštáře, které jsem si v létě vytvořila technikou "transfer", ale už po prvním vyprání nápisy a obrázky dost vybledly. Nezbylo než je ručně dokreslit, aby byly ještě použitelné. Byla to docela fuška, ale uznejte, že působí efektně.


V neděli jsem zase po delší době sedla k šicímu stroji a ušila pár věciček na přání kolegyně z práce. Byla nadšená, což mě velmi potěšilo. Jsem ráda, když mé výrobky dělají druhým radost.


Jo a na závěr dnešního příspěvku to nejdůležitější. V sobotu to byl přesně rok, co jsem si přivezla domů moji malou chlupatou potvůrku. Přiznám se, že občas to s ní není jednoduché, stála mě už skoro "majlant", sežrala mi půl koberce, někdy dost zlobí, ale miluji tu její radost, když přijdu domů z práce, a bez její přítomnosti v posteli už ani neusnu. Přinesla mi do života hodně radosti a byl to úžasný první společný rok (a ještě jich máme hodně před sebou).


*
Přeji Vám krásnou dobrou noc. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat