úterý 4. února 2014

Žeby jarní?

Ahoj všem.
*
Tak jsem tu po delší době zas. Taky to střídaní jara se zimou na Vás nepůsobí zrovna dobře? Do toho trhání osmičky minulý týden. Ještě teď se trápím, ale už se to pomalu lepší.

Pro zlepšení nálady a navození jarní atmosféry jsem si koupila čerstvé květiny - řezané tulipány a nový hyacint, protože ten první už odkvetl. Mám ráda květiny, škoda, že jsou zatím ještě dost drahé.



Taky jsem si natrhala do vázy pár větviček z vrby...už krásně "kvetly".


No a v neděli jsem upekla svůj první chléb z pravého kvásku - 100% celozrnný. Musím to ještě vychytat, protože dnes už je chléb "tvrdý jako beton" (nebo mi to jen možná jen přijde vzhledem k bolavým zubům), ale chuťově je výborný a v neděli, když byl ještě teplý, to byla luxusní večeře (namazaný novou Lučinou - česnek, bylinky).


*
Přeji Vám hezký den. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat