sobota 15. února 2014

Jen tak ...

Zdravím Vás po delší době milé Blogérky.

Taky celé dny sedíte u televize a koukáte na olympiádu? V posledních dnech nemám "náladu" na nějaké tvoření, v práci toho je hodně, tak relaxuji u sportu.

Chtěla jsem Vám ukázat háčkované podložky pod hrníček, které mi udělala mamka. Tak se mi líbí, že jsem je musela pro Vás nafotit.


Úplně se to kafíčko na tom vyjímá, že?


Taky jsem si v týdnu konečně připevnila na stěnu starou tabulku, kterou mám po babičce. Když chodila do základní školy, tak se na ni učila psát. Takže je už pěkně stará.


No a nakonec dnešního krátkého příspěvku Vám chci ukázat, jak krásně mi rozkvetl další z hyacintů. A ta barva.


No jo no, když já už mám jaro!

Přeji Vám hezký zbytek sobotního dne a sportu zdar (odcházím fandit našim hokejistům).

Reny

Žádné komentáře:

Okomentovat