neděle 11. května 2014

O rok starší...

Krásnou, i když trochu studenou, neděli.
*
Taky jste se minulý týden těšili na 2 prodloužené (samozřejmě pro ty, co mohli mít jako já dovolenou) víkendy? 
Už jsou pomalu za námi :-(.

Minulým víkendem jsem se tak nějak jen prolenošila, nevědíc coby. Do ničeho se mi nechtělo. 
Tento víkend jsem však využila skoro do poslední minuty. Možná proto, že jsem si v průběhu týdne uvědomila pár věci (že by to bylo tím, že jsem se stala zase o rok starší? :-))

Možná jen sem si opět dokázala, že na mě štěstí nikde jen tak nečeká, že je třeba jít, zvednout zadek, a vydat se ho hledat. A taky jsem si bohužel opět připomněla, že na tuto cestu se musím vydat sama, nikdo nepůjde hledat mé štěstí se mnou.
*
"Každý svého štěstí strůjcem"
*
V úterý jsem teda "oslavila" narozeniny. 
Ve čtvrtek jsme vyrazily s mámou na nákupy, potřebovala jsem nutně pár nových kousků do šatníku, a bylo třeba utratit finanční narozeninové dárky.  
V pátek úklid, praní prádla, konečně jsem si vyřídila pár nahromaděných úředních papírů a večer hokej a testování nového grilu ve zdravější podobě (špíz z masa a zeleniny). 
Včera jsme pak s mámou vyrazily na menší výlet (o tom v příštím článku). 
No a dnes žehlení, vaření, příprava do práce a večer hokej. A samozřejmě ještě pár písmenek na blog.

Nakonec i pár fotografií - střípky posledních dnů.



Kytička k narozeninám a andílek od kolegyně z práce.


Další husopytlík na přání.



A nakonec nový úlovek z Nanu Nana - nápis na dřevěné tabulce:
*
"Vždy mě polib na dobrou noc"
*


*
Brzy naviděnou. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat