pondělí 16. června 2014

Nová pracovna...

Zdravím Vás při slunečném pondělním dni.
*
Jak jste strávily víkend? 
Nám počasí moc nepřálo, sice nepršelo (až na pár přeháněk), ale bylo poměrně zima, takže se nedalo ani moc posedět na terase, natož třeba koupat v bazénu.

Víkend jsme měli docela pracovní, stavební firma nám dělala kolem domu dlažbu, takže bylo spoustu hluku, prachu atd.

No a já jsem se konečně vrhla na moji vysněnou pracovnu, která by mi sloužila i jako tvořivá dílna. 
Vymyšlenou jsem ji měla už dlouho, jen do té realizace se mi moc nechtělo, protože to znamenalo odstranit všechny věci, které překážely, uklidit všechny potřebnosti a vyhodit zbytečnosti :). 
Zabralo mi to celou sobotu a kus neděle, ale pracovna je na světě. 

Pracovnu mám na chodbičce vedle pokoje. Chodba je sice ještě nedodělaná, ale s dokončením se tak rychle zase nepočítá, takže vzhledově to je nic moc. Ale je to praktické.

Posílám pár fotek na ukázku. 





Vytvořením pracovny jsem zabila dvě mouchy jednou ranou. 
Stůl byl původně v pokoji pod oknem a bránil mi ve snadné manipulaci s oknem. Takže teď mám v pokoji více místa, mám konečně dostup k oknu a pokoj působí vzdušnějším dojmem. 
Prostor pod oknem je zatím provizorní, časem si chci místo ratanu pořídit křeslo ze série Ektorp z Ikea a vyřešit nové závěsy (delší).









 A taky jsem si koupila další levanduli. Tentokrát už kvetoucí. Miluji její vůni.



*
Mějte se fajn a přeji Vám pohodový pracovní týden. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat