sobota 7. června 2014

Konečně...

Krásný skoro-letní sobotní večer...
*
Konečně jsem si udělala čas, abych zase vložila nějaký ten příspěvek. Poslední dobou mám vše čím dál tím víc chaotické - práce, vaření, cvičení, pes...vždycky stihnu jen nakouknout na Vaše blogy, ale na ten svůj mi čas nezbude.

Ale dnes to vyjde:) Jsem sama doma, užívám si ticha (i když venku moc ticho není, protože hned vedle je základní škola a zrovna doznívají radovánky, které dnes měli), popíjím vínečko z černého rybízu a nechávám si do pokoje proudit čerstvý večerní vzduch.

Mám pro Vás tedy střípky z uplynulých dní:

nejdříve krásné růže ve váze, nový podnos a drátěný košíček z Nanu-Nana;


růže jsem pak vyměnila za nádherné pivoňky (mimochodem v noci ukradené od sousedů :-) - jsem poprvé jako dospělá něco ukradla, a byla jsem strachy spocená až na pr.... :-) );


pak jsem si koupila makovice - sice už bez máku, ale byly za pár kaček a jejich koupi jsem přispěla na chráněné dílny, takže jsem spojila příjemné s užitečným;



také novou levanduli v květináči - konečně, už po nich koukám nějaký ten týden;


v týdnu vyrobená domácí bezinková šťáva - kdo ji nemá, jako by nebyl :-) - a že je tedy luxusní (tmavé zbarvení způsobil nejtmavší třtinový cukr),



a taky došlo už i na mě - podlehla jsem domácí nugetě (tu první jsem snědla za 2 dny, pak udělala druhou, že ji budu mít už na dlouho, ale omyl, ta mi vydržela taky jen 3 dny :-) ) - takže tímto u mě nugeta skončila, jelikož bych se asi pak už opravdu nevlezla do těch futer;



no a nakonec příspěvku fotodokumentace dnešní snídaně na čerstvém vzduchu - zdravé lívance s tvarohem, banánem a borůvkami.


Tak jsem to na Vás všechno rychle vychrlila, a to je pro dnešek vše. Doufám, že se mi povede příští příspěvek vložit dřív, než zas až za měsíc :). 
*
Přeji Vám krásnou dobrou noc. Reny®


Žádné komentáře:

Okomentovat