středa 9. července 2014

Bez názvu...

Krásný večer.
*
Po delší době přicházím na blog vložit nový příspěvek. Dřív se mi nějak nechtělo. Po té viróze jsem nějak bez energie a nic se mi nechce, jen se tak flákám. Třeba dnešní podvečer jsem strávila v posteli, jen tak jsem ležela, hladila psa a poslouchala déšť. A přitom mám tolik plánů (= práce). Tak Vás aspoň navnadím.
*
Dneska mi dorazila nová várka látek. Chci si ušít na léto nové doplňky do pokoje, tentokrát mám v plánu světle modrou v kombinaci s bílou a občas béžovou, hodně pruhy, aby se to podobalo venkovskému stylu. Takže mám v plánu asi 6 polštářů, pytlík, husopytlík, tildu farmářku, asi 3 srdíčka, dečku a ještě bych chtěla ušít podsedák na ratan. Původně jsem měla v plánu to mít ušité do dovolené, že si o dovolené poklidím a převléknu pokoj do nového. Ale vzhledem k tomu, že dovolenou mám už za týden, tak toho moc asi nestihnu, protože momentálně na to nemám ani moc náladu.


A to si ještě chci ušit aspoň 2 kabelky. Jednu zkušební už jsem si ušila, docela se mi líbí. Takže teď ještě obdobnou z ryfloviny a pak jednu námořní. Tak uvidíme. Zatím se pochlubím tou první - univerzální bílou.


Za tu dobu co jsem tu nebyla jsem si nasbírala spoustu fotek, co bych sem chtěla dát, ale když teď jimi tak brouzdám, tak si říkám, že to je vlastně k ničemu, protože už to dávno neplatí :). Nafotila jsem si krásné levandule, co jsem měla na parapetu, ale ty už uschly, takže se jimi chlubit nebudu :). Tak aspoň ukážu mou letošní sklizeň levandule, skromná, ale o to větší jsem z ní měla radost. Často vídávám, jak lidi mají na zahradě takovou úrodu levandule, a nechají to odrůst. Je to škoda, jak ráda bych si natrhala a usušila víc, ale vlastní zatím nemám.



Tak to je pro dnešek vše, snad se už dokopu také k nějaké činnosti, abych mohla vkládat na blog i něco smysluplnějšího, protože zatím furt jen ležím a kynu :). 
*
Přeji Vám krásný zbytek dne. Dobrou noc. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat