středa 30. července 2014

Jak jsme byli v ZOO...

Přeji krásné středeční poledne a dobrou chuť, pokud zrovna obědváte.
*
V neděli jsem psala, že se v pondělí chystáme na další výlet, ale neprozradila jsem kam. Ale jak už napovídá název celého příspěvku, byli jsme v ZOO. V ZOO Ostrava.

Výlet byl nápadem mamky, chtěla vzít s sebou babičku, která je v domově pro seniory (v tom, kde pracuji - to se má, co?) a udělat ji radost.

Já jsem moc nadšená nebyla, protože jsem ze starými lidmi v práci každý den, a i když tu práci mám ráda, je to někdy náročné, takže když mám dovolenou chci si prostě od toho odpočinout. Navíc vím, jaké to je se celý den v horku "tahat" s někým na invalidním vozíku. No ale co bych neudělala pro svou rodinu, že jo.

Takže jsme v pondělí dopoledne vyrazili do ZOO. Bylo teda příšerné horko. Prošli jsme to procházkou po hlavní cestičce až na konec, zpátky jsme už však museli jet vláčkem, protože cesta zpět byla celou dobu do kopce, a to bychom už neutáhly, byly jsme s mámou už dost "zničené".

Co se týče mého pohledu na výlet, rozhodně je třeba volit minimálně jinou časovou dobu, my jsme byli zhruba od 10 hodin do 14 hodin, a všechna zvířata v tom horku byla zalezlá, nebo spala ve stínu, nebo byla ve výběhu kam jsme se zase nemohli dostat my. Rozhodně je lepší asi jet do ZOO až na podzim, nebo aspoň v ne tak horký den, protože jsme moc z těch zvířat stejně neviděli. Navíc, ZOO v Ostravě ještě není zcela přístupné pro imobilní, sice jsme dostali mapu, abychom věděli, kam se s vozíčkem dostaneme a kam ne, ale i tak, cestičky z kamení, šutrů, dveře do pavilonů úzké... Ale příroda je tam fakt krásná.

Nakonec jsme se stavili ještě na oběd (nebo spíš pizzu). 

Přikládám tedy pár fotografií zvířat, které se před horkem neschovaly a ukázaly se nám.
































*
Ještě se dnes možná objevím. Zatím naviděnou. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat