čtvrtek 17. července 2014

Začíná mi dovolená...

Krásný letní večer (nebo už noc?).
*
Tak mi dnes odpoledne začala dovolená. 
Teda, zítra ještě musím ráno odevzdat půl litru krve, ale pak už mi začne ten pravý relax a odpočinek...nebo ne? :)
*
O víkendu mám v plánu slibovaný velký úklid, ale nevím, když tak sleduji počasí, jaké má být horko, jestli neskončím spíš u bazénu a nebudu se flákat.
*
V týdnu jsem začala s šitím doplňků, které si chci teď naaranžovat do pokoje. Zatím jsem teda stihla jen 5 polštářů. 

Šít jsem se naučila před rokem, sice už mi to jde, ale ještě to není dokonalé (a já mám ráda dokonalé věci - bohužel proto jsem asi pořád sama, že jo...no ale to jsem odbočila jinam), prostě neumím takové ty "dokončovací šicí práce", hlavně co se týče začištění látky, aby se netřepila....takže to vypadá pak tak, že něco ušiji, pak se mi to nelíbí, tak to vypářu a pak to šiji znova...takže místo 5 polštářů jich byla asi 8:). Ale jsou hotové a líbí se mi. 

Takže malá ochutnávka pro Vás.






Udělala jsem si seznam, co vše ještě chci ušít nebo si pořídit do letního pokoje...ale je toho tolik, že nevím, zda nestrávím dovolenou u šicího stroje. A ještě chci ty 2 kabelky. No, uvidíme.
*
Ještě Vám ukážu moji dnešní večeři. Kolegyně z práce mi donesla domácí borůvky, tak mamka upekla bublaninu. Sice by se hodila spíš k snídani, ale tak mi voněla, navíc, mám ráda buchty ještě za tepla, tak jsem si dala na večeři.


Tímto se pro dnešek s Vámi loučím a brzy ahoj.
*
Dobrou noc. Reny®

Žádné komentáře:

Okomentovat